One more (last) time

Har sååååå många gånger har jag börjat blogga och hållt på ett tag för att sluta tvärt. Vet inte varför, men har väl något med att det sker nån förändring i mitt liv som tar upp hela mitt intresse och tid. Eller jag vet inte.
Hur som helst har jag bestämt mig för att göra ett sista försök. Funkar det inte lämnar jag bloggvärlden och håller mig till att läsa andras bloggar.

En av anledningar till att jag slutade blogga senast var att jag började spendera så mycket tid hos mitt <3:a och hans lilla trollunge i Örkelljunga.

Imorgon bär det upp till Örkelljunga igen. Fast först ett stopp i Kristianstaf för ett besök på Arbetsförmedlingen och sen ett stopp på Ko-San för att hämta upp dagens lunch som skall intagas tillsammans med Renske innan vi ger oss ut på äventyr. Eventuellt blir det en tur ner till Lund och Nova och kanske en promenad inne i själva staden också. Förhoppningsvis är jag tillbaka hos Christian och charmtrollet lagom till att de är hemma från jobb o dagis, men det är tyvärr inte alls troligt. Ska ju shoppa och har några få julklappar kvar. Hjärtats julklapp är bestämd, fast inte inköpt/bokad än. Hoppas, hoppas att han gillar den. O sen lär det bli en eller två klappar till till charmtrollet - så svårt att låta bli att köpa ju!

Just nu går torktumlaren och tvättmaskin för fullt ute i badrummet och jag har en hel del annat jag borde sysslesätta mig med, men när jag väl satt mig framför datorn har jag svårt att slita mig. Hmm...

Får sätta mig ner och skriva en uppdatering imorgon kväll när pojkvännen nattar sin dotter eller på lördag när han är upptagen med att laga sin bil. Or else Ill just make time.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0