Helvetet har frusit till is

Värst vad alla ska vara så super lyckliga över snön som kommit de senaste dagarna. Jag kan omöjligt vara en enda som ogillar den. Eller?

Blir alltid mer eller mindre deprimerad när snön väl kommer och som om snön inte var nog för att få mig att må dåligt så har bilen gått sönder, IGEN! Kommer kosta en massa tusenlappar att laga den - pengar som jag inte har. Kan dock känna mig lite lycklig över att jag iaf har föräldrar som vill och kan ställa upp med att låna mig pengarna. Dessutom har jag en helt underbar pojkvän som vill fixa så mycket som möjligt på rishögen åt mig så att det inte blir så dyrt. :) Thats why I love him!

Min depression är dock tillbaka igen och tyvärr tror jag inte att jag klara av att hålla den i schack på egen hand genom denna vintern. Ringde psykiatrin igår och min gamla skötare skulle kontakta mig så fort hon fick tid. Hoppas att det blir ganska snart bara.

Skulle egentligen har jobbat idag, men fick ringa tidigt i morse och säga att jag inte kunde komma någonstans idag. Det har snöat ganska mycket i natt och dessutom blåst en hel del så lär vara fina vallar här och var på grusvägen in till byn. Lägg till halkan på det OCH att mina abs-bromsar inte fungerar. Så tvätt och städ har stått på schemat här hemma, men måste erkänna att jag inte fått allt för mycket gjort idag. Väskan är dock packad inför helgen. Förhoppningsvis lyckas jag ta mig ut imorgon och iväg till Örkelljunga och pojkvännen. Får inte träffa charmtrollet förrän den 23 när vi ska fira jul med Cs släkt.

Dags att ordna med tvätten. Återkommer kanske senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0