American candy

Wiiieee! Det har ÄNTLIGEN slutat snöa. :D Hade planer på att köra in till Kristianstad imorgon och allt förmycket snö hade totalt sumpat det. Clion gillar inte snö, precis som jag.

Stod och skrattade smått åt mamma som sprang runt och provade nya kläder som hon köpt på jobbet. Haha, har var betydligt värre än mig.

Hade förresten riktigt kul med A nere i Malmö, även om det inte vart det lättaste att hitta. O är man två som läser samma karta på olika sätt så blir det ääääääännu svårare. :P Men A's intervju gick bra och jag hittade två vita keramikmuggar undertiden. Lite shopping på Gina och en fika på Waynes hann vi med innan jag hittade den amerikanska butiken. Köpte ett paket pop tarts, twizzlers och mountain dew. :D Min dag var räddad, Lite ledsen över att de inte hade Granola bars med choklad där. Kanske går att hitta någon annanstans?!

Ikväll ska jag vara duktig och renbädda, stryka och vika tvätt.

xoxo
Evelina


Mums... Helst "råa" också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0