Malmö nästa

Good mornin!

Sovit sjukt skumt i natt. Kan bero på att jag sov på soffan, fast det var ju inte sååå obekvämt. 
Saker och ting blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men å andra sidan när blir det någonsin som jag har tänkt mig. 
Idag ska jag och A ta tåget ner till Malmö. A ska på sin första anställningsintervju någonsin. Får hålla tummarna att det går bra för henne. Kan vara lite knepigt sånt. Haha... A var ganska söt häromdagen när hon skulle leta efter tåg ner till Malmö. :) Själv har man ju rest runtom i Skåne rätt mycket och vet att Skånetrafiken är dem som man tyvärr måste förlita sig på. Skulle kunna skriva ett sjukt långt inlägg om hur totalt värdelösa Skånetrafiken är, men det kan vi ta en annan gång. Hur som helst så surfade A in på SJs hemsida för att hitta ett tåg som gick från Kristianstad ner till Malmö. Gulligt!

20 minuter kvar tills vi ska kränga på oss jackor och skor och gå ner mot centrum. Tåget går först om en timme, men jag har några brev som jag måste posta och sen tänkte jag göra ett stopp på House of Bagels för en mocca latte innan vi traskar ner till stationen. 

Fast först en kopp te!

So long people!

xoxo
Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0