Might just keep my eyes closed for a while

Good moooooooooooooornin people!
Eller iaf var det en riktigt god morgon tills jag gnuggade bort sömngruset ur ögonen och tittade ut genom fönstret - mer snö!
Slängt in lakanen i tvättmaskinen och plockat undan lite till. Skulle tvätta en lila sjal som jag köpte nere i Malmö. Stod att det kunde finnas restfärger kvar i den så tänkte vara smart och tvätta den så den inte färgar av sig på mina stackars kläder.
Tvättade den en 1a gång och vattnet blev MÖRK lila!! Ah ja, sköljde ur den och tvättade den en gång till - vattnet fortfarande mörk lila. Efter fjärde gången blev det lite ljusare och jag gav upp. Blir väl till att använda med mörka kläder ett tag framöver.

Snart är bokrean här. Ska ni handla något? Har inte riktigt hittat något som jag vill ha, men när jag väl är där brukar jag alltid hitta något. Såg den där boken av David Batra om arga lappar. Funderar på att köpa den till A som alltid kör med dagens lägenhetsproblem.

Mor gick precis in mot bussen - tar ca 45 minuter. Well, thats what life is like on the countryside. Själv tänkte jag ta på mig gummistövlarna runt ett och ge hästan hö och skotta lite så att bilen kan komma ut på vägen. Plogen körde förbi för ett tag sen så antagligen ligger det en fet vall vid vår utfart. VILL HA SOMMAR NU! Eller vår iaf. Är det förmycket att be om?

Vill ni träna lite så har jag en skyffel över. ;)

xoxo
Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0