På väskfronten inget nytt

Nej, har fortfarande inte hittat laptop väskan som jag vill ha! Letar maniskt på nätet om kvällarna, men icke.

Började jobba först kvart i ett idag så åkte ner till Lund lite tidigare och gjorde några ärrenden. Köpte klänningen som jag pratade om. Lägger upp en (dålig) bild så ni får se. Var inne på Vero Moda, men de hade inte leggningsen i min storlek. Får prova i Kristianstad senare i veckan. Ska nämligen jobba imorgon också. Börjar redan åtta, fast tänkte vara i Lund redan sju så jag ta en runda på Akademibokhandeln och se om jag hittar något på årets bokrea. Lite besviken för vi har inte få Bokias reakatalog i år... Ingen annan för den delen heller.

På vägen till bussen ikväll så kunde jag inte motstå frestelsen att stanna inom Espresso House och ta med mig en Mocca. Nyttigt? Nej! Men gott!!! Hur som helst så hörde jag hur tjejen efter mig beställde en liten latte och då kom jag på att jag hade en gratis latte att ge bort så jag gav den till tjejen. Hon tittade lite skumt på mig, men hon blev glad iaf. Blev glad jag med. Är ju sådan småsaker som kan göra en dag bättre.

Nej om man ska upp kvart i fem imorgon så är det nog dags att ta och krypa ner nu.

xoxo
Evelina








På tok för många funktioner på denna lilla
kamera för att jag ska fatta hur den
fungerar. Men ni ser ju hur klänningen ser ut
- nästan iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0