Snööööööööö!

Hade precis skrivit ett lååååångt inlägg om snö. Tjatar ganska mycket på hur trött jag är på den, men det har trots allt sina förklaringar. Dessutom så älskade jag snö när jag var liten, vilket jag skrev om i det numera försvunna inlägget. :(

Är lite för trött för att börja om så låter det vara för ikväll. Ska upp och jobba imorron och har en del ärrenden att ordna med innan jag börjar. Ska dra på mig en stor huvtröja, borsta tänderna och krypa ner i min allt annat än bäddade säng. Är riktigt dålig på det där med att bädda - aldrig fått in rutinen. Ett hyfsat försenat nyårslöfte på gång kanske?

Good night n sweet dreams!

xoxo

Evelina

Its not the size of the dog in the fight, its the fight in the dog.
 





Kommentarer
Postat av: M.E

En fika på expresso house låter fint...

2009-02-22 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0