Utforska. Dröm. Upptäck.

Här står jag nu med tusen möjligheter framför mig.
Är inte bunden till någonting eller någon.
Har inget ansvar för någonting och det förväntas heller inget av mig.
Finns massor som jag vill göra framöver - vill jobba med en massa olika saker, bor på ett flertal orter och resa över hela världen. Vill se luffa runt Europa, jobba som voluntär i Sydamerika, lära mig kinseiska och bli kysst högt uppe i Empire State buildning.
Listan på vad jag vill åstakomma med mitt liv är lååååång och sakerna på listan är både stora och små. Vissa saker kan ses som allt annat än betydelsefulla, men om tjugo år när jag tittar tillbaka på mitt liv så är det de där små sakerna som jag vill minnas.
Vad vill ni minnas när ni tittar tillbaka på ert liv om tjugo år?



Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, två gånger. Riktigt bra film tyckte jag. Bättre andra gången.

2009-02-10 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0