Happiness a La Mode

Är helt slut - fötterna värker, hjärnkontoret är trött och hela kroppen känns tung. Det bästa av allt är att det är skönt! Så otroligt skönt att vara helt slut i hela kroppen och det med all rätt. Har jobbat tio timmar idag då jag springit upp och ner för trappan bärandes på kartonger. Ska bli underbart att krypa ner under täcket och låta varenda del utav mig slappna av.

Var lite trött i morse och orkade inte upp i tid så tänkte besöka bokhandeln innan jag börjar imorgon istället. Har inte haft möjlighet att titta i någon katalog i år så vi får väl se vad jag kan tänkas finna.

Ska ta och plugga in iPoden i öronen nu och somna till tonerna av Johnossi.

xoxo
Evelina

Sophie Kinsellas senaste bok.
Riktigt bra bok av Sophie Kinsella. Hon som bland annat har skrivit Shopaholic-serien om Rebecca Bloomwood. Första bok gör för övrigt premiär på bioduken här hemma i Sverige i mars.

Kommentarer
Postat av: Petra

hejsan:)

vad glad jag blev när en 'okänd' hade kommenterat på min blogg, hur fick du tag på adressen? haha;)

Och nej det är inte bara du som är så pessimistisk, jag tycker också att det tar alldeles för lång tid! De kommer ju säkert hinna bli typ 40 innan de skaffar barn också...! :S ;) Må så gott. Kram

2009-02-25 @ 12:00:20
URL: http://petrasblogg-petra.blogspot.com
Postat av: sandra

sv; aah, i know! det suger med tullen&frakten! ååh, så skönt för dig :) det är därför jag handlar mycket på ebay, där kan dom också skicka som gåva :)

2009-02-25 @ 21:21:47
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0