Halv åtta hemma hos mig?

Kom nyss hem från A.
Trött i ögonen och ska bli så skönt att få krypa ner under täcket.

Blev en lugn fredag hemma hos E. Åt pizza och målade naglarna. Måste påpeka att brunt INTE är någon vidare snygg färg.
Jobbade i lördags och thats about it. Kände bara för att vara med några av tjejerna, men självklart var alla upptagna med nån kille. Något som jag själv inte alls kände för. Valentine's Day is just not my thing.
Tänkte att jag skulle vara duktig och gå upp tidigt idag, men snoozade i säkert en timme. Svårt att ta sig upp när man inte riktigt måste. Får allt ta och bli skärpning med det där. Denna veckan ska jag försöka gå upp åtta alla dagar.
Nej, jag vet att det inte är tidigt. Fast har man svårt för att gå och lägga sig om nätterna så är det inte det lättaste att komma upp på morgonen. Logiskt va?!
Har varit hos A hela dagen idag. Kollade bland annat på film och åt mumsig soppa. Blev en liten promenad också.
Vi funderar på att köra en version av "halv åtta hemma hos mig". Ska bli spännande. Nån som har förslag på rätter som är laktos och glutenfria och som dessutom är vegetariska? Inte det lättaste kanske, men vad gör man inte för underbara vänner.

Imorgon bär det in till Kristianstad igen. Ska sova hos A så vi kan ta tåget ner till Malmö på tidag förmiddag. Hon ska på en anställningsintervju där nere och jag tänkte att jag kunde passa på och följa med och ha lite kul. :)

Så lite sömn nu hade inte varit fel, så man är pigg och glad imorgon menar jag. Hade ju inte varit fel om man hittat paketet med Panodil som ska ligga här någonstans. Har sådan huvudvärk och vill inte vakna upp med den imorgon.

Good night n sweet dreams!

xoxo
Evelina

"Season change, but people don't"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0