Waitin on a sunny day

Fortsätter gå igenom skåp och lådor idag. Vad ska man annars göra.
Kommer ingenstans pga all snö. :(
Hittade en scrapbook som jag fick av mamma när jag fyllde 20. Har haft den undanstoppad.
Nu när jag hittade den kunde jag inte låta bli att sätta mig ner och titta igenom den.
Man var ju faktiskt ganska söt när man var liten - tro det eller ej. :P
Synd att man inte har någon bra fotoscaner så jag kunde lägga upp några av bilderna här.
Oh well!

Ska fortsätta min utgrävning med musik från OTH i bakgrunden och sen ska jag och syster testa min rosa popcornsmaskin som jag fick i julklapp på jobbet.

xoxo
Evelina

"I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control, and at times, hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best." -Marilyn Monroe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0