There's no way but up from where Im standin

Inte precis uppåt väggarna idag, snarare tvärtom. Känner mig allmänt deppig och så gör även kroppen. Magen har kännts som en torktumlare hela dagen och nu börjar nacken också kännas stel. Fast var inte allt för illa på jobbet idag. Chefen var nästan lite omtänksam och lät mig gå tidigare på lunch så jag fick i mig lite mat - vet dock inte hur pass det hjälpte. Tanken var iaf god. Fick varor idag så har sprungit fram och tillbaka som en hutaperka (eller hur det nu stavas) med kartonger. Vi fick jäääääätte fina tallrikar som jag är lite sugen på att köpa. Hmm... Fast det mesta var som vanlig skit. :(

På vägen till bussen blev det ett stopp på Espresso house. En stor Mocha med grädde satt preics där den skulle. Nästan iaf, vet inte riktigt vad min stackars mage tyckte om den riktigt. Dagens ros går iaf till busschauffören som släppte på minst 20 min innan bussen skulle gå. Var riktigt kallt ute så gesten uppskattades dessto mer.

Ah hade ju tonårsgrupp igår. Måste ju erkänna att det inte blev allt för seriöst, även om jag och F gjorde vårt bästa. Fick dock ihop en del förslag på vad de små finniga monsterna vill hitta på så nu kan vi göra en planering. Nån som vet var man kan testa på curling? Fick det som förslag igår och måste säga att det låter ganska lockande.

Nåja ska sätta mig och söka några jobb till och sen måste jag ta något att äta - oavsett vad min mage tycker.

So long!

xoxo
Evelina


"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, laugh it off, avoid all bull shit, take chances, and never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0