Tycker det mesta glappar just nu

Äntligen hemma igen från Bilprovningen! Tror ni bilhelvetet gick igenom?! NEJ! Tydligen vart det glapp i spindelleden på höger sida... Rena grekiskan för mig. Så om ingen vet någon snygg mekaniker som jag kan gänga mig med inom det snaraste så får jag åka och hälsa på grabbarna på BilMånssons. Fast man kanske ska vara tacksam över att det inte var några större fel på lillen.

Ikväll blir det träff med mina små tonåringar i församlingshemmet... Tyvärr är Kicki sjuk så det blir jag och Fredrik som håller i trådarna. Pratade med Kicki innan och lovade att stanna till i lanthandlen och ordna lite fika. Så planering, lite spel och fika ikväll med andra ord. Kan vara ganska skönt eftersom jag faktiskt ska upp och jobba imorgon. :( Bär kartonger upp och ner för trappan är ingen höjdare. Men bara en vecka kvar innan jag sitter hemma och klättrar på väggarna. Nämnde för A och W i helgen att det kanske blev så illa att jag kom hem till dem och städade. Kan säga att dem inte tog det på rätt sätt. De uppfattade det nog mest som att jag tyckte att det var stökigt hemma hos dem. Vilket det faktiskt inte är, inte riktigt iaf. Men hey, allt är relativt.

Med tanke på hur tomt det är hemma i kylskåpet och skafferiet så får det bli en stor kopp te och några maränger till frukost/lunch. Men fika ikväll som sagt och när jag kommer hem igen så har päronen fyllt på igen. En fågel viskade i mitt öra att de skulle iväg och handla.

Ikväll är det förresten ett nytt avsnitt av Californication. Nån mer än jag som fastnat för den serien?! Den är grymt bra, om man gillar sjuka skämt med massa sexsistika inslag iaf.

So long people!

xoxo

E

"Nobody likes you. You're ugly and your mother dresses you funny. Now smile you fucking douche!"
Hank Moody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0