Fortfarande ensamt, men liiiiite ljusare

Lite goda nyheter igår. Har jobb i ytterligare 14 dagar. Inget har hurra för, men känns lite bättre. :)
Dessutom fick jag ta ett längre pass igår, inget jag var riktigt sugen på men passar på så länge jag har jobb. Samma visa idag igen, ska jobba över en liiiiten stund extra.

Saknar C så mycket. Inte längesen jag var hos honom, men bara tanken på att inte få träffa honom på över en vecka framöver gör ont att tänka på. Men det är sånt som ingår i ett distansförhållande antar jag.
Nästa vecka ska jag upp till honom på onsdag kväll och sen stannar jag veckan ut. Mys och födelsedagsfirande på schemat. :)

Hinner inte skriva mycket mer just nu. Ska tömma diskmaskinen och göra mig iordning innan jag kör hemifrån. Måste göra ett stopp vid kyrkan också för att lämna ett papper.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0