Lek och chokladpuddning

Alldeles riktigt somnade jag tidigare idag som jag hade förutsett. Slutade 11 och när jag väl kom hem satte jag igång en maskin tvätt, åt ett par bullar och satt en stund på fb. Runt kl 13 började ögonlocken bli tunga och när jag vaknade och tittade på klockan var den 15.30. PANIK! Började jobba kl 16. Hoppade upp ur sängen, sköljde av ansiktet och drog iväg ut till bilen som en tornado. Men i tid kom jag.
Fast inte konstigt att jag var trött. Blev en lång, men härlig dag igår. Kom hem till C och F runt tolv tiden. F ville INTE sova middag och när jag dök upp var det totalt omöjligt. Vi åkte aldrig iväg utan stannade hemma. F visade mig alla sina leksaker och sen lekte vi picknick och flygplan. :) C stod för matlagningen och jag och F gjorde eferrätten - chokladpudding. :)
När klockan närmade sig sex var F duktigt övertrött och hennes ögonlock blev allt tyngre. Innan klockan var sju sov hon sött. :) Var nog själv ganska trött för somnade själv framför tv:n runt halv tio och sen var jag på tok för trött att köra hela vägen hem. Tar trots allt lite mer än en timme. Hade verkligen inte planerat att sova över, men det gick bra och F märkte inte ens att jag sovit där i natt eftersom jag körde därifrån redan halv sex på morgonen medan både C och F fortfarande snusade sött i sängen.

Imorgon bär det av in till stan. Måste ordna med papper på arbetsförmedlingen och sen är det skola på kvällen. Sen hem till C som förhoppningsvis sitter uppe och väntar på mig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0