Mot mörkare tider

Spenderade nästan en hel vecka hemma hos C. Sjukt mysigt... om kvällarna iaf. Dagarna var långa, ensama och extremt tråkiga. För man kan bara titta så mycket på TV eller sitta så mycket framför datorn. Städa och diska är inte heller något vidare det heller.
Helgen då? Den bara sprang iväg. Sovmorgon och shopping tar en hel del tid. Trötta har vi också varit.

Idag börjar min sista jobbvecka - fem dagar. Sen är jag arbetslös på riktigt. :( Vet inte om det är hösten, mörkret, ensamheten eller det faktum att jag är arbetslös som gör mig deppig. Kanske lite av allt. Eller mycket.

Mitt pass börjar inte förrän 17 så tänkte tvätta och städa undan lite. Samt söka lite jobb. Inte för att det finns så mycket att söka, men ändå. Fast egentligen vill jag bara försvinna under mitt täcke och vakna upp till en ljusare och varmare tid. Men jag är inte dum, har lärt mig för länge länge sen att det inte fungerar så.

Fast nu ska jag inte deppa ihop totalt. Finns trots allt en del saker att se fram emot. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0