22 april

Hemma igen efter ett åtta timmars pass på jobbet och är duktigt trött. Har dock inte ro till att göra mig iordning och lägga mig i bingen riktgt än.

Blev inget tvättande idag. Väckarklockan ringde 06.40, men orkade inte ta mig upp. Helt slut. Får hoppas på att jag får tag i en ny tvättid snart. Dock blev det en promenad bort till BoService på Österäng. Funderade på att ta bussen in till stan därifrån, men när jag tittade på klockan var det tolv minuter tills bussen kom så promenerade hem en vända innan jag gick in till stan.

Pratade med mitt hjärta ikväll. Känner mig så ensam utan honom. Fick tillbringa hela 6 dagar med honom i förra och denna veckan och därför känns det ännu mera tomt utan honom. På tisdag får jag äntligen träffa honom igen. Skönt att veta vilken dag man ska se fram emot.

På lördag bär det av till Öllsjö och Malin som ska ha inflyttningsfest. Kommer bli riktigt trevligt. Om jag kan lyckas få ordning på min garderob det vill säga. För tillfället är alla kläderna nerpackade och jag hittar ingenting. Men det ska jag försöka få ordning på när jag slutat imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0