Cafémys

Fick sova ut i morse och det var helt underbart! När jag tänker efter kan jag sova ut imorgon också - om jag känner för det. Idag var jag dock tvungen att vara ute ur huset innan halv elva då C hade visning på huset.

Hade planerat att köra till IKEA idag och köpa barstolar till mitt nya bord, men hittade nog ett par på nätet som jag ska ringa på ikväll. Får jag inte dem blir det IKEA imorgon istället.

Så när det var dags att köra iväg stoppade jag ner datorn och körde in till byn. Hade tänkt sätta mig på caféet och ta en fika och skriva ett blogginlägg. Blev lite ledsen när jag kom fram och upptäckte att de numera har stängt på måndagar. Suck. Dock hittade jag ett super mysigt litet fik lite längre ner på gatan. Önskar att jag haft min kamera med mig. Stället har en såååå romantisk inredning och har en monter fylld med bakelser och tårtor. Dessutom är de riktigt billiga i mina ögon mätt. Köpte en chocco kaffe och en bärpaj - som är serverat på en vacker vit tallrik och en kopp med fat i samma model. Önskar återigen att kameran var nerstoppad i väskan. Fast kommer med största säkerhet att komma hit igen och då ska kameran vara nerpackad!

Ska strax dricka upp mitt kaffe, packa ihop och köra och handla något innan jag kör hemåt igen. Och ikväll kommer F äntligen hem. Ska bli underbart att se henne igen. Saknar henne så när hon inte är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0