Ensamt värre

Då sitter man här alldeles ensam. Känns inget vidare. Saknar mina två hjärtan så sjukt mycket. Blir bara värre när jag inser att jag inte vet när jag träffar dem igen och att det antagligen dröjer. Det emda positiva med ensamheten är att jag faktiskt har fått en del gjort ikväll. Har packat upp en del, mest i köket. Tänkte ge mig på alla kassar och väskor med kläder nu. Imorgon ska det tvättas och då är det väl lika bra att ha tvätthögarna redo.

Förutom tvätten imorgon blir det mer uppackning och ett besök på BoService innan det är dags att jobba. Har kvällpass imorgon. Att jobba kvällar är bland det bästa jag vet. Dels för att det är mest underhållande privatpersoner som inte är allt för stressade som ringer och för att det är lugnare och lägre ljudnivå på kontoret.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0