Grillkväll

Har inte gjort något nyttigt idag, bara vilat. Har iofs diskat och tvättat en maskintvätt, fast det går ju nästan av sig själv så det räknas inte riktigt. Var dock riktigt skönt att ha en del slappedag. Kommer bli en lång vecka och då behöver man vila upp batterierna.

Snart kommer mina hjärtan hem och då ska vi grilla. Mums! Min första grillning för i år. Vet att många redan har haft sin premiär, men den som väntar på något gott.

Ska passa på och mysa så mycket med C och F som jag bara kan ikväll. Kommer inte träffa dem på evigheter sen. :( Inte nog med det för imorgon sover jag själv i min lägenhet för första gången. Får väl se hur det går. Tycker visst att det kan vara skönt att vara ensam ibland, men i längden är det inte alls roligt.

Och för dem som undrar så kommer det bilder så fort jag hittat min kamera samt sladd till datorn.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0