Irriterad!

Ah, glöm det där med att grilla igår. Regnade ganska duktigt när vi väl kom igång. Antar att premiären får vänta till ett annat tillfälle. I övrigt var det en riktigt mysig kväll tillsammans med de två som betyder allra mest för mig.

Idag fick jag masa mig upp tidigt. Ville hem om innan jag stack till jobbet. Blev inte vidare glad när jag kom hem och hittade små remsor av plastmattan överallt. Mattläggaren hade tydligen varit där och "fixat" bubblan i mattan. Eller försökt iaf, för bubblorna i mattan var fortfarande där och ändarna på mattan gick över trösklarna. Ingen bra start på dagen med andra ord. Pratade dessutom nyss med vaktmästaren och om det inte gick att fixa mattan skulle de eventuellt lägga in en ny. Vilket betyder att jag måste flytta ut alla mina möbler och sen in igen. Fan vad trött jag blir!

Nu sitter jag här och ska fylla i en lista med synpunkter på besiktningen. Oj, vad lång listan kommer bli. Sen bort till BoService och lämna listan och kanske hinner ta mig en kaffe innan jag börjar jobba igen. Förhoppningsvis får jag hämta mina stolar ikväll.

Nu är det dags för en snabb lunch och lite slappe på "soffan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0