A mess

Som vanligt ser det ut som f*n här hemma. Jag är så oroligt dålig på att hålla ordning och plocka undan efter migg själv. Vilket resulterar i att jag behöver städa ordentligt ett par gånger i veckan. Har röjt lite nu och på tisdag blir det storstädning. Haha... vågar inget annat när mor ska komma och sova över. :P

Jobbade som bekant till 23 igår. Finns för- och nackdelar med det. Det positiva är att det är ganska lugnt på kontoret, inte en massa andra röster att stänga ute och vanligtvis ringer det inte så mycket som på dagarna. Nackdelarna är att det är många fulla som ringer och sen är det lite läskigt att sitta nästan helt ensam medan det blir mörkare och mörkare ute. Kvällen igår var dock helt OK. Så jag hoppas att jag har nåt likanade att vänta mig ikväll.

Har suttit uppe ganska länge om kvällarna och därmed vaknat först vid elva, men from ikväll får det vara slut med det. Imorgon börjar jag redan kl 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0