Måndag hela dagen

Delat pass idag. Skönt att komma hem en liten stund mitt på dagen. Har hunnit anfalla kylskåpet innan dess innhåll anföll mig, gjort ett besök på Maxi och ett par hundra förvirrade kunder som inte visste om de skulle gå framåt, till höger, till vänster eller om de skulle backa. Suck.  Nu är jag hemma och har fyllt på kylskåpet. Börjar först om ytterligare två timmar. Ska sätta mig och äta i lugn och ro, diska undan och sen ta en härlig dusch - göra en hårinpackning osv. Haha. Borde kanske passa på att plocka undan den rena tvätten som ligger i sina ikeakassar sen förra veckan.

Imorgon blir det åtta timmar på raken innan jag får sätta mig i bilen och köra hem till mina hjärtan. Saknar dem så mitt hjärta värker. Kommer somna som en prinsessa imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0