På fötter igen

När man varit sjuk en hel vecka och i stort sett bara legat hemma är det riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet. Speciellt när man endast kunnat titta på dvd:er då bilden på tv:n försvinner stup i kvarten. Hade jag endast velat lyssna på program hade jag haft radion igång. Nåjå, kommer nån snubbe och kollar om det är nåt fel på min anslutning eller om min box måste bytas ut. Tur att de stora serierna inte har börjat än. :P

Idag har jag:

- jobbat
- haft möte och skrivit på mitt nya kontrakt för hösten
- blivit uppringd av TT och fått ledigt resten av dagen
- hämtat ut paket på Posten
- sett dum - gick och höll för öronen halva vägen hem
- pratat med min a-kassa och min hyresvärd (suck)

Nu var/är tanken att jag skulle sätta igång och städa och röja upp här hemma. Tro mig, det behövs verkligen. Dammsugaren ligger i sin vrå och frustar - var ett tag sen han fick ut och jaga dammråttor. Kan ju vara rätt trevligt att ha fint här hemma om den där snubben kommer hit också. Han kanske uppskattar att slippa kliva över högar med kläder och allt annat som ligger lite varstans.

Först ska jag BARA lägga upp en inlägg jag satt och skrev för ett tag sen. Det blev aldrig publicerat så mitt bredband började strula och sen blev det bortglömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0