If life gives you lemons, make lemonade.

Denna dagen har varit totalt upp och ner. Verkligen ingenting har gått rätt idag. Allt som kunnat gå fel på nåt sätt har mycket riktigt gått fel.

Idag har jag fått bilen inlämnad på verkstaden, men inte lagad. Och eftersom de inte lagat den har jag inte heller kunnat besikt den idag utan fick avboka tiden (för andra gången detta året).
Har fått en låååååång promenad, eller en på 5 km iaf. Denna resulterade i två stora skavsår - ett på varje lilltå. Blödde ut rätt fint på mina beiga strumpor när jag väl kom hem och fick av mig stövlarna. Skulle lagt upp en bild här, men tyckte det var riktigt äckligt så låter er själva föreställa det om ni nu vill det. Har duktigt ont fortfarande och det ser rent ut sagt för jävligt ut.

Dessutom har jag ett stort minus till min kära pojkvän som låtit bli att höra av sig till mig utan minsta förklaring till varför. Nu ikväll när han äntligen hörde av sig (efter att jag skickat ett sms till honom) ikväll och berättade att han är sjuk och varit hemma hela dagen. Att han suttit o spelat hela kvällen igår och hela dagen idag glömde han nämna för mig. Tydligen är det inte lika farligt att spela när man är sjuk jämfört med att ringa sin flickvän, eller iaf skicka ett sms.

Så nån gång mellan allt som hände idag bröt jag ihop och vet faktiskt inte riktigt hur jag lyckades fortsätta. Men när jag väl var hemma för dagen tog jag mig samma och sjukanmälde mig inför imorgon, åt lunch och sen la jag mig och sov bort tårarna och frustrationen. Är rädd för att vända på dygnet så ska bara avsluta detta inlägget innan jag tar en sömntablett och kryper ner. Imorgon ska jag försöka få ordning på mig själv. Har en lång helg framför mig och vill inte stanna hemma mer än imorgon.

Good night n sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0