Mer snöööööööö

Nu tycker jag att det får vara nog! Jag vill inte har mer snö. Fast så är vi bara inne i januari och då får man väl räkna mer en del snö till. :(

Har spenderat en hel vecka uppe hos C. :) Igår kväll fixade vi dimljuset på min bil och sen körde vi hem och åt kinamat och tittade på The Shining. Tyvärr tyckte jag inte att filmen var så skrämmande som jag trodde att den skulle vara.

I torsdags förra veckan skulle jag varit på anställningsintervju på McDonalds här uppe, men det blev inställt då hon jag skulle träffa var sjuk. Så istället fick jag kommadit igår. Vet inte riktigt hur det gått, men skulle få besked senast den 1a februari. Hade varit riktigt skönt att ha ett jobb när man ändå spenderar så mycket tid här uppe. Har även sökt mig till omsorgsförvaltningen här. Har dock inte fått nåt svar än.

I eftermiddag kör jag här ifrån (med nya dubbdäck på bilen) och ner till Tollarp för att jobba. Imorgon ska jag vara tidigt på verkstaden för att få bilen lagad så att den går igenom besiktningen sen på eftermiddagen. Kommer kännas så mycket bättre att köra fram och tillbaka när bilen väl är lagad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0