4th of July

Grattis USA på er 234de födelsedag! Önskar att jag fick vara med mina amerikanska vänner och fira. Vill sitta back på en stor truck ikväll, grilla och titta på fyrverkerierna. Satt faktiskt och tittade på flygstolar på jobbet idag. Hade varit underbart att åka och träffa min bror och familjen nu till hösten när han blir färdig med marinen.

Seg dag på jobbet idag... Inte samma tempo på helgerna som om vardagarna. Hade dock sällskap av fantastiska kollegor vid min "ö". Han snacka lite mellan samtalen och sen är det ju alltid kul att tjuvlyssna lite på andra ibland.

I eftermiddag har jag var med min syster. Vi ses inte alltför ofta med tanke på att hon jobbar i Lund på heltid och inte bor i Kristianstad, men vi försöker ses en gång i månaden. Idag hämtade vi mat på BK och sen gick vi hem till mig och tittade på Harry Potter och snacka en massa. Dessutom hjälpte hon mig att frosta av frysen. Haha, kunde inte ens dra ut överasta lådan i frysen så det behövdes. Undra vad jag skulle göra utan min älskade lillsyster.

Fick ett sånt sug efter kinamat nyss, men orkar inte dra mig in till stan och pizzerian som ligger runt hörnet gör ingen vidare god mat. Blir väl till att röra ihop nåt i köket istället. Måste först måste jag ta tag i disken. Suck.

Imorgon blir det jobb hela dagen och på kvällen tar jag min lilla bil och kör upp till C. Saknar honom så. Har inte träffat honom på en vecka nu. Tänker bara mysa och njuta av att ha honom vid min sida. Som vanligt kommer jag se ut som en tönt som bara sitter och stirrar på honom. Brukar bli så när jag inte sett honom på ett tag.

Disken nästa... kanske!




Älskade lillasyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0