Det är en mycket speciell dag idag - F´s födelsedag

Vi har fått ett helt underbart sommarväder, men jag kan inte njuta av det. Jobbar inomhus om dagarna (med ac, tack o lov!) och när jag kommer hem om kvällarna är lägenheten som en bastu. Men jag deppar inte (bara lite) utan ser framemot morgondagen. För imorgon är jag faktiskt ledig och då ska det badas, solas, busas och mysas. Saknar mina solstrålar så, men ikväll är jag hos dem igen.

Lite arg över att det inte finns några ledigheter att söka idag, eller till helgen för den delen heller. Hade velat sluta så fort som möjligt idag. Trots allt fyller F 4 år idag och hade velat dela hennes dag med henne så mycket som möjligt.

Dags att gräva fram något svalt att ha på sig. Det mesta är ju tvättat sen igår, så nåt ska jag väl hitta. Just nu sitter jag i vita handdukar och det känns så lyxigt. Vitt må vara en opraktisk färg, men det ser så fint ut med vita handdukar i badrummet.

För de som undrar så får Kristianstad idag ca 26 grader med moln och lite skurar. Kommer antagligen blåsa lite också. Vilket vi tackar för eftersom luftfuktigheten ligger på 88%!


22°C
Aktuellt: Molnigt
Vind: Ö – 6 m/s
Luftfuktighet: 88 %
tors
Risk för regn
26°C | 12°C
fre
Klart
29°C | 17°C
lör
Risk för regn
32°C | 14°C
sön
Risk för storm
29°C | 10°C
Väderleksrapport hämtad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0