July 3rd 2010

Känner mig ingen vidare idag. Vet inte om det är värmen eller ensamheten som tär på mig. Lite av båda antagligen.

Idag är det ett år sen jag och Christian träffades för första gången. Hur längesen det är sen vi blev tillsammans vet jag inte så har alltid utgått från denna helgen. Från första börja var det bara en sommarflirt, men nu kan jag inte tänka min nån annan i mitt liv. Eller några andra kanske jag ska skriva eftersom vårt förhållande inte hade sett ut som det gör utan hans dotter. Hon är helt underbar (för det mesta) och jag älskar henne så otroligt mycket.
Lite surt att inte få träffa honom denna helgen, men jobbar man så gör man. Får ha en extra underbar helg nästa vecka istället. Då drar dessutom Kristianstadsdagarna igång också.

Kände mig riktigt orolig och rastlös igår när jag kom hem från jobbet vi 23-tiden. Kunde inte varva ner och tankarna bara malde. Önskade att jag hade haft en slägga att slå mig själv i huvudet med så jag somnat med en gång - John Blund dök inte upp förrän nån gång vid 3 på natten. Hoppas på en bättre kväll ikväll, även om jag känner mig smått pessimistisk. Klockan är strax efter 20 nu och jag har fortfarande inte lagat någon kvällsmat än. Plockat undan och städat har jag inte heller gjort. Vilket behövs med tanke på att lillasyster kommer på besök imorgon. Så jag har mina aningar om att det blir sent ikväll med.

Hur som helst ska det bli riktigt skönt att träffa lillasyster imorgon. Har inte sett henne på drygt en månad och jag saknar henne massor. Vi har väl aldrig varit riktigt, riktigt tighta, men när det väl gäller så finns vi där för varandra precis som systrar bör.

Finns mycket mer jag vill skriva om ikväll, men med tanke på hur rörigt här är så är det bättre att jag sätter fart med städningen. Får väl försöka uppdatera oftare - betydligt oftare!

<3
Evelina

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack så jätte mycket! ♥ det värmer verkligen med så fina ord! :) det är min riktiga ögonfärg, har alltid haft stark färg eller hur man säger :)



Grattis till dig och Christian föresten! Härligt när det håller så länge :)

2010-07-04 @ 15:29:40
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0