Måndag hela dagen

Helgen passerad förbi i 180 och idag är det måndag. Blir inte bättre av att jag bara är ledig en ynka dag denna veckan. Eller lite bättre blev det idag. :) Skulle egentligen slutat först om ca 30 min, men på nåt konstigt vänster var gudarna på min sida idag och jag fick sluta redan 10.30(!). Så nu har jag chillat lite här hemma, plockat lite och varit duktig och betalat räkningarna. Blir ingen rolig månad denna månaden, men så länge räkningarna är betalda, det finns bensin på bilen och jag slipper svälta tänker jag vara nöjd.

Såg att mina sms-inlägg kom fram som de skulle. Kul! Har inte testat det innan så bra att veta att det funkar. Helgen gick som sagt väldigt fort, men det gör den alltid när jag spenderar den med C. Vi var på hemmafest i lördags och det var ingen höjdare. Detta var dock helt mitt eget fel då jag var både trött och hade ont i magen. Hade trevligt sällskap så försökte hålla minnen, men vid halv två gav jag upp och ville hem. Lite synd om C som kommit riktigt bra stämmning. Måste också tillägga att han var extremt läcker i sin svarta hatt, vita farfarströja och beiga linnebyxor. :)

Igår spenderades dagen som sig bör en söndag. Vi sov länge och sen slappade och mös vi på soffan och kollade på fimer. Bland annat var vi och hyrde The Stepfather. Vet inte riktigt om jag tyckte den var så värst bra. Ingen riktig skräckfilm kan iaf konstateras!

Efter mycket regn och moln i helgen verkar det som om solen och värmen är tillbaka. Lite synd då jag tänkt ställa mig och stryka mina skjortor.

Nu ska jag strax bege mig in till stan igen. Såg att de hade erbjudande på kräfor på Domus och jag är såååååå sugen på det så är bara till att knalla in. Dessvärre hinner jag väl inte tina dem till ikväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0