Nothing last forever

Pyttipanna är ju såååå mycket godare än kräftor. Eller inte. Blev mätt iaf. Gaaah! Ville verkligen ha kräftor, men blir senare denna veckan eller senast nästa vecka.

Har installerat mig i soffan nu och tittar på ännu en version av Hollywoodfruar. Skit program är vad det är, samtidigt ganska intressant att se hur långt borta vissa är från verkligheten. But hey, its Lalaland!

Kom på att jag skrev häromdagen att jag fick ett tråkigt besked på jobbet. Har egentligen inget med jobbet att göra mer än att jag fick reda på det när jag var där. Hur som, mina värdföräldrar i USA ska sälja sitt hus! Blev först lite orolig för dem - är trots allt en hård lågkonjunktur som har drabbat USA de senaste åren. Nu vet jag dock att de ska sälja huset eftersom det inte behöver så mycket plats längre nu när mina brödrar inte bor hemma längre och har fester där var och varannan dag. Haha... De har/hade en stor källare som alltid vad fylld med ungdomar och bäst av allt var att mina värdföräldrar alltid var med på våra fester. De är hur underbara som helst och alla mina vänner älskade dem. Vissa kom till och med dit bara för att träffa min mamma. Haha! Inte så konstigt kanske med tanke på att hon kände alla då hon jobbar på the BMV (som vägverket här hemma). Känns ändå ganska konstigt att de ska sälja även om jag inte varit där på fem år nu. :( Haha... Kommer ihåg första och enda gången jag skulle hjälpa till att klippa gräset med deras åkgräsklippare. Hade kommit ganska långt när jag körde nerför deras kulle och ena hjulet på gläsklipparen bara föll av. Det bästa av allt var att ingen annan var ute så jag satt där på den j*vla gräsklipparen och skrek efter hjälp i vad som kändes som en evighet.




Hittade inte bilden som jag hade tagit på huset så lägger upp flaggan vi hade på tomten så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0