Out of power

Var ledig igår och hade bestämt mig att ligga på Cs grässmatta och sola hela dagen och läsa The Seccond life of Bree Tanner, men när jag vaknade på morgonen var det mulet ute och det duggade lite lätt. Dagen blev inte mycket bättre när jag tog fram datorn och skulle blogga. Hade inget batteri på på datorn och självklart hade jag glömt packa ner laddaren. Blev en dag att filmtittande. Såg bla The Ugly Truth och Love in Manhattan.

Idag däremot var det riktigt varmt. Dock inte i morse när jag körde hem från Örkelljunga och därför tog jag på mig ett par kortare mjukisbyxor innan jag gick vidare till jobbet. Sen kom solen, och det har varit riktigt varmt idag. Ovanpå detta fick jag huvudvärk och var tvungen att gå hem två timmar tidigare. När jag får huvudvärk tar det väldigt lång tid för den att släppa, så det var bara att ge upp. Innan jag gick hem hann jag dock med ett gruppmöte och sen hade jag och chefen värderning av några av mina samtal. Fick mycket positiv feedback. Alltid skönt med en klapp på axeln! :)

Har fortfarande huvudvärk, men min lägenhet ser fortfarande ut som ett bombnedslag och diskberget bara växer. Funderar på att muta mig själv. Om jag ställer mig och tar itu med disken nu får jag gå in till stan o hämta nåt gott att äta. Var ju så sjukt sugen på asiatisk mat häromdagen. Får se om det fortfarande lockar.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack! ♥ Vaknade om mådde mycket bättre faktiskt så nu känns det okej igen :) hoppas du också sovit gott!

2010-07-08 @ 18:17:08
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0