So hot

Otäckt varmt ute, eller iaf duktigt varmt. Har delat pass idag och har sex timmars ledighet emellan. Frågan är vad man gör då. Åker till stranden och solar eller träffar vänner på stan och äter gott? Nej, inte jag. Har precis varit och handlat och nu ska här städas. Ordentligt. Har även tvätttid inbokad. Hade mycket hellre legat på stranden eller suttit på stan, men lägenheten skricker STÄDA MIG och tvättkorgen svämmar över. Inte för att det inte finns kläder i garderoben, men det mesta där inne har långa ärmar och långa ben. Ont om linnen och shorts med andra ord.

Letade efter poolen som de hade på annons i affären idag, men när jag frågade fick jag till svar att den skulle komma först i eftermiddag och tydligen var det ett litet parti. Förhoppningsvis finns det en kvar till mig (eller lilltjejen iaf) imorgon.

Så om man skulle ta och sätta fart, även om det tar emot. Men först ska jag blanda ihop en bringare flädersaft. Mumma!



Tänkte lägga in en bild på min stökiga lägenhet, men känns bättre att lägga in en när det är städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0