Time to chill out

Var sjuk i måndags och igår. Hade inte ork till något alls. Bara låg och svettades i min bastu till lägenhet. Försökte få i mig en hamburgare på måndags kvällen, men det gick inget vidare. Fick inte i mig mycket igår heller, men har druckit vatten non stop. Antar att det var kroppen som sa ifrån att den inte fick i sig tillräckligt med vätska och näring. Har försökt äta idag med. Dock med mindre lysande resultat. Var nere på stan och handlade lite och passade på att gå inom House of Bagels för att beställa en chicken wrap att ta med mig hem. Fick inte ens i mig halva. Nu testar jag att äta små små mål lite då och då - en macka ena timmen, lite oliver andra, en avokado nån timme senare osv. Verkar fungera rätt bra. :)

Vaknade halv nio idag av mig själv och gick upp med en gång. För ovanlighetens skulle satte jag mig ner och åt frukost och sen gick jag raka vägen in till köket och tog tag i disken sen igår. Efter det gick jag ut och slängde en hel hög med gamla tidningar och reklambladet. Lyckades få med mig några tomflaskor ut också. Sen började jag röja rejält. Hade gett mig f*n på att jag skulle få ordning här hemma. Dammsugade badrummet och sprejade hela duschen med cilitbang. Ska nog tilläggas att det antagligen inte är allt för hälsosamt att andas in det medelt under en allt för lång stund. Därpå dammsög jag resten av lägenheten, renbäddade sängen och bäddade riiiiiiktigt fint. Till slut våttorkades alla golven innan jag drog ut på stan och inhandlade lite gott. Köpte bla champinjoner till min bacon och pasta som jag tänkte äta ikväll. Blev en hög med tidningar och lyxigt godis som jag tänker avnjuta tillsammans med ett gott och kallt glas rosé.

Tog några foton på min lägenhet, men när jag skulle lägga upp dem på datorn kunde jag inte hitta min sladd till kameran! Letade överallt och just nu kan jag inte ens komma på vart jag hittade den till slut. Haha... nu vet jag varför jag städar så sällan.

Nu ska jag luta mig tillbaka och bara njuta. Fläkten står på fullt ös och rosén väntar på mig. Blir en tidig kväll ikväll eftersom jag börjar redan 6.30 imorgon. Inget vidare, men betyder ju iaf att jag slutar tidigt :)





Ser det inte mysigt ut?




Godis <3




Inte världens vackraste soffa, men himmelsk att ligga i.
De färgglada kuddarna piffar upp den riktigt bra.
Hittade den på Jysk för 20 kr/st. Fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0